Blogia
Antonio Pérez Morte

CANÇO D´AMOR (LLUIS LLACH)

CANÇO D´AMOR     (LLUIS LLACH)

Si avui parlo d´amor
es per dir-vos potser
sense força ni traça
que he fet tantes cançons
amagant veritats
sota un joc de paraules.
Pot ser non tic raó,
però me cal dir-ho ara.

Parlaré de les lleis
que fan del nostre cos
tan grollera mentida,
que potser caldrà dir
que les lleis han confòs
plus-vàlua amb família.
No sé sin tinc raó,
potser tú, pot ser jo.

I parlaré d´aquells
pels qui el cos és presó
de passions comdennades
i en un llit clandestí
quan per fi vé la nit
amagats s´amangayen.
No sé si tinc raó,
potser tú, potser jo.

L´amor és el plaer
gratuit i sincer
d´un joc ple de frisances,
un poema de pells
on el sexe és l´accent
d´un senzill llentguatge.
No sé si tinc raó,
potser tú, potser jo.

Si avui parlo d´amor
és per dir-vos potser
sense força ni traça
que faré mil cançons
amagant veritats
sota un joc de paraules.
Es només per aixó
que me cal dir-ho ara.

LLUIS LLACH (De Campanades a morts, Movieplay, Madrid 1977)

0 comentarios